Calcul necesar evenimente

Va prezentam mai jos cateva sugestii de pachete de bauturi pentru diferite evenimente. Aceste exemple se bazeaza pe experienta noastra de 24 ani privind raportul dintre produsele comandate de clienti si consumul real al acestora. Ne dorim ca aceste sugestii sa vina in intampinarea nevoii dumneavoastra de informatii privind bauturile necesare la evenimentul pe care il organizati. SC POMADIL COM SRL va sta la dispozitie pentru personalizarea acestor pachete in functie de numarul de invitati, putand comanda bauturile necesare evenimentului dumneavoastra in functie de bugetul alocat.

PACHTE EVENIMENTE -100 PERSOANE

Sampanie sau vin spumant.
ex:50ml/pers. x100 persoane=5litri (sunt necesare 7 sticle 0.75l)

Whisky.
ex:50ml/pers.x100 persoane=5litri (sunt necesare 5sticle 1l sau 8 sticle 0.7l)

Vermut alb/rosu.
ex:40ml/pers.x100 persoane=4litri (sunt necesare 4sticle 1l)

Vodka.
ex:50ml/persx100 persoane=5litri (sunt necesare 5 sticle 1l sau 8 sticle 0.7l)

Cognac, Brandy, Vin ars
ex:50ml/persx50persoane =2.5litri (sunt necesare aproximativ 4 sticle 0.7l)

Crema Whisky &liqueur.
ex:40ml/pers.x50 persoane =2litri (sunt necesare 3sticle 0.7l )

Vin.
ex:0.5litri /pers.x100persoane =50litri (sunt necesare 67 sticle de 0.7l)

Bere.
ex: 0.5litri/pers.x30 persoane =15 litri bere cu alcool (sunt necesare 30 sticle 0.5l)
ex:0.5l/pers.x30 persoane =15 litri bere fara alcool (sunt necesare 30sticle 0.5l)

Bauturi energizante.
ex:10 litri (sunt necesare 40 dz 0.25l)

Bauturi racoritoare.
-sucuri carbozificate.
ex:0.6l/persx100 persoane =60 litri (sunt necesare 30sticle 2l, 60 sticle 1l ,120 sticle 0.5l sau 182dz 0.25ml)

-sucuri naturale
ex:0.4l/pers.x100 persoane =40 litri (sunt necesare 20 sticle 2l , 40sticle 1l ,80 sticle 0.5l sau 122 dz 0.250ml)

Apa minerala sau plata.
ex.1.2l /pers.x100 persoane =120litri (sunt necesare 60sticle 2l ,120 sticle 1l, 240sticle 0.5l,160 sticle 0.75l)

FIDELIZARE

Programul de fidelizare clienti reprezinta modalitatea noastra de a va multumi pentru alegerea facuta in realizarea evenimentului dumneavoastra.
Va oferim trei categorii de discounturi:
Pentru cumparaturi a caror valoare depaseste 2000 lei cu tva inclus, beneficiati de un discount de 1%;
Pentru cumparaturi a caror valoare depaseste 3000lei cu tva inclus, beneficiati de un discount de 2.5%;
Pentru cumparaturi a caror valoare depaseste 4000lei cu tva inclus, beneficiati de un discount de 3%.

Nota: Clientii care beneficiaza de discounturi suplimentare nu mai pot folosi optiunea buyback.

BUY BACK

Aveti o petrecere, un botez, o nunta, o inaugurare sau orice eveniment important si va preocupa bautura servita?
Noi venim in intampinarea dumneavoastra pentru a putea sa profitati din plin de clipele frumoase alaturi de invitati.
Va oferim gratuit consultanta si asistenta pentru estimarea necesarului de produse si cantitati pentru evenimentul pe care il organizati, in functie de numarul de persoane si preferintele acestora.
In cazul in care produsele comandate si livrate nu au fost consumate la eveniment, va oferim posibilitatea returnarii produselor , primind inapoi contravaloarea lor la pretul la care le-ati achizitionat.
Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in mabalajul original , sigilate si cu timbrul intact.
Se accepta retur in limita de 20% din comanda initiala.
Produsele pot fi returnate in termen de 7 zile de la eveniment.